• Jak ważne dla sprzedaży jest dobre stoisko targowe?

    Wszystkie punkty sprzedaży bezpośredniej czy pozyskiwania klientów, takie jak stoiska handlowe, bazarowe czy powierzchnie wystawiennicze, mają jedno zadanie - przyciągnąć uwagę i wywołać emocjonalną reakcję potencjalnego klienta. Stoiska...

  • Jak pozycjonować stronę na Ukrainie?

    Ukraina to piękny kraj, który leży w Europie Wschodniej. Mowa tutaj o państwie unitarnym, który jest członkiem założycielem ONZ. Ponadto Ukraina wchodzi w skład Światowej Organizacji Handlu, Rady Europy, Międzynarodowej Agencji...

  • Jak zacząć swój biznes w 2022 roku?

    Własna firma to nie tylko sposób na uniezależnienie się od etatu, lecz również szansa na wykreowanie własnej marki, wysokie zarobki i zdobycie rozpoznawalności na rynku. By jednak w pełni wykorzystać potencjał, jaki...

  • Lead sprzedażowy - o czym mowa w praktyce?

    ​W nowoczesnym marketingu dużą rolę odgrywa tak zwany lead sprzedażowy. Firmy starają się go pozyskać korzystając z wielu zaawansowanych narzędzi. Od jego jakości zależy efektywność działań handlowych, co bezpośrednio przekłada...

  • Jak założyć sklep internetowy?

    Firmy czy też przedsiębiorstwa różnej wielkości stosują coraz częściej nowocześniejsze systemy do zarządzania wieloma sprawami, mogą one dotyczyć księgowości, prowadzenia magazynu, zarządzania handlem, prowadzenia...

  • Lejek sprzedażowy w marketingu

    Lejek sprzedażowy nie jest żadnym specjalistycznym urządzeniem lub techniką sprzedażową stosowaną poprzez handlarzy. Lejek sprzedażowy to odwrotnie lejek zakupowy czy lejek dochodowy, natomiast choćby momentami określany lejkiem szans...

  • Pozycjonowanie stron internetowych - jak się to robi?

    Chyba nikt nie ma wątpliwości, że współcześnie internet jest jednym z najważniejszych narzędzi handlu. Odpowiednio promując się w sieci możemy przecież zdobyć niezliczoną liczbę klientów, niezależnie od tego co sprzedajemy lub...

  • Jak się reklamować w sieci?

    ​ Reklama to jeden z najważniejszych elementów gwarantujących rozwój firmy. Dobra strategia promocji powinna składać się z wielu form promocji zarówno reklamy internetowej, jak i tradycyjnej. Jakie działania warto wziąć pod uwagę...

  • Kolorowe drukarki jakościowe – jak wybrać najlepszy model?

    Mało kto wyobraża sobie obecnie funkcjonowanie bez drukarki. Uczniowie często drukują pomoce do nauki, studenci prace semestralne, a podróżujący bilety. Drukarki stanowią stałe wyposażenie praktycznie każdej firmy, niezależnie od...

  • Jaki powinien być skuteczny copywriter?

    Każda firma, która chce zaistnieć w Internecie powinna zatrudniać skutecznych copywriterów. Próg wejścia do tego zawodu jest stosunkowo niski, bo przecież pisać potrafi każdy. Nie mniej jednak trzeba pamiętać, że jak wszędzie, by...

  • Packshot - bo nawet najdrobniejszy detal ma ogromne znaczenie

    Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, co skłania klienta do zakupu konkretnej rzeczy przez internet? Odpowiedź jest banalna, ale może być zaskakująca. W głównej mierze jest to zdjęcie. Dlaczego tak jest? Ponieważ w obecnych czasach...

  • Kampanie Adwords z Adconnect – Skuteczna reklama Google

    Kampanie Adwords z Adconnect – Skuteczna reklama Google   Agencja Adconnect specjalizuje się w reklamie internetowej dla małych, średnich i dużych firm oraz przedsiębiorców prowadzących własną działalność gospodarczą...

  • Jakie strategie reklamowe stosują internetowe firmy pożyczkowe?

    ​ Instytucje pożyczkowe zmagają się ze specyficzną sytuacją. Z jednej strony muszą przekonać klientów, że z ich usług warto jest skorzystać, a z drugiej zapewnić sobie pełną wiarygodność, którą w przypadku firm pożyczających...

  • Najchętniej kupowane urządzenia mobilne. TOP 4

    ​ Chętnie ułatwiamy sobie życie, korzystając z dobrodziejstw techniki i nowinek elektronicznych. Urządzenia przenośne, jak Galaxy S9 czy nowoczesny tablet, szybko zdobyły naszą sympatię, bo są niezwykle funkcjonalne i pozwalają...

  • Kogo to numer tel

    ​ Masz problem z połączeniami pochodzącymi z obcych numerów telefonów? A może ktoś wysyła na twój numer niepokojące wiadomości tekstowe o dziwnej treści? Być może taka sytuacja przydarza się komuś z Twoich bliskich –...

  • Masz swoją witrynę? Poznaj certyfikaty SSL!

    ​ Dane osobowe klientów i internautów, którzy korzystają ze stron czy sklepów internetowych, powinny być dokładnie zabezpieczone. Służą temu certyfikaty SSL, które zapewniają bezpieczeństwo przekazywanych danych koniecznych do...

  • Czy warto kupić smartwatcha?

    Inteligentne zegarki na rynku dostępne są już od pewnego czasu. Na początku uznawane były jako interesujące gadżety, gwarantujące dostęp do kilku przydatnych funkcji. Czy obecnie można powiedzieć o nich to samo? Po pierwszej...

  • Czym zajmuje się pozycjoner?

    ​ Szybko postępujący rozwój technologiczny sprawia, że internet obecnie jest podstawowym narzędziem wielu firm do promowania a także reklamowania swoich usług. Dzięki internetowi firmy mają szansę docierać do większego grona osób i...

  • PR czy SEO? Na co postawić?

    ​ Konstruując strategie komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa jeszcze nigdy nie miały do wyboru tak wielu narzędzi i opcji działania. Na co postawić? Czy w dotarciu do klienta sprawdzą się emocje i pozytywny przekaz wynikający z...

  • Jak działa SEO?

    Większość osób utożsamia działania SEO z pozycjonowaniem zupełnie niesłusznie. Może to wynikać z tego, że większość specjalistów od stron internetowych, po prostu nie dba o to, aby obydwa pojęcia były traktowane osobno. Warto jednak...

  • Jak zoptymalizować sklep internetowy pod kątem SEO?

    Pozycjonowanie ma na celu osiągniecie jak najwyższej pozycji przez serwis w wynikach wyszukiwarek internetowych. Działania SEO zazwyczaj wykonywane są odpłatnie przez specjalistów. Jednak zanim w nie zainwestujesz, możesz samodzielnie...

  • Branding – oryginalność wśród konkurencji

    Google, Apple, Ludwik, Mercedes – to przykłady kultowych marek, które rozpoznaje prawie każdy konsument. Co zrobić, aby równie mocno zaistnieć w świadomości klientów i wyróżnić się na tle konkurencji? Najprostsza definicja...

  • Inteligentne kupowanie

    Smart shopping czyli inteligentne kupowanie jest ostatnio coraz bardziej modny. Co więcej, poszukiwanie okazji staje się coraz prostsze. Kim jest smart shopper Smart shopper to przede wszystkim konsument racjonalny i świadomy. Zna swoje...

  • Jak powinna wyglądać kampania content marketingowa?

    Content marketing na stałe zagościł na polskim rynku internetowym – w ten sposób promują się instytucje finansowe, producenci sprzętu domowego, a nawet prawnicy i lekarze..Nie ma co się dziwić, gdyż jest to bardzo atrakcyjna...

  • Powstał serwis Influencer.pl

    Influencer.pl to nowy portal skierowany do wszelkiego rodzaju twórców internetowych. Influencerzy, blogerzy i vlogerzy otrzymują za jego pośrednictwem aktualności ze świata social media, a także dużo porad, od zagadnień prawnych związanych...

  • Content is King czyli treść w natarciu

    Ostatnie wyniki badań algorytmów Google pokazują, że tradycyjne metody marketingu przynoszą coraz gorsze wyniki i zawodzą w wielu momentach. Bez względu na to jakie nośniki marketingu zastosujemy, to skuteczność tradycyjnych metod...

  • Automatyzacja marketingu w e-commerce

    ​Automatyzacja w marketingu online to trend, który w najbliższym czasie będzie dominował i wyznaczał reguły działania, nie tylko w e-commerce. Już dziś wiele narzędzi bazuje na rozwiązaniach, znacząco usprawniających i ułatwiających...

  • Promuj firmę przy wykorzystaniu nowych technologii

    Marketing i wszystkie działania z nim związane muszą ściśle współpracować z aktualnymi warunkami panującymi w społeczeństwie. Jego podstawą właściwie od zawsze było wykorzystywanie nowoczesnych – jak na wybrany moment...

  • Instagram i jego potencjał przy promocji sklepu internetowego

    Gdy mówimy o marketingu powinniśmy mieć na uwadze to, że nie ma czegoś takiego, jak nieistotne formy przekazywania treści i komunikaty. Dziś jednak nasza uwaga coraz częściej koncentruje się na obrazie i wideo. Instagram – a co...

  • Narzędzia sprzedażowe dla urządzeń mobilnych

    Prowadzenie jakiejkolwiek sprzedaży internetowej z jednej strony może być świetnym sposobem na dochodowy biznes, ale z drugiej – niemałym wyzwaniem. Przez internet sprzedawać można niemalże wszystko, ale praktycznie w każdej...

  • SMS-y i e-maile XXI wieku

    Powiadomienia SMS i wiadomości e-mail to stare i nieco zapomniane przez marketerów narzędzia promocji. Wbrew pozorom nie straciły one jednak na wartości. Dlaczego tak jest i jak z ich pomocą skutecznie realizować działania wpisujące...

Kontakt

E-mail: usluga@socialmediaplus.pl

Najnowsze i najciekawsze artykuły o mediach w tym też social mediach, marketingu i wiele wiele więcej. Zapraszamy!