Jak założyć sklep internetowy?
Firmy czy też przedsiębiorstwa różnej wielkości stosują coraz częściej nowocześniejsze systemy do zarządzania wieloma sprawami, mogą one dotyczyć księgowości, prowadzenia magazynu, zarządzania handlem, prowadzenia...
Firmy czy też przedsiębiorstwa różnej wielkości stosują coraz częściej nowocześniejsze systemy do zarządzania wieloma sprawami, mogą one dotyczyć księgowości, prowadzenia magazynu, zarządzania handlem, prowadzenia...
Lejek sprzedażowy nie jest żadnym specjalistycznym urządzeniem lub techniką sprzedażową stosowaną poprzez handlarzy. Lejek sprzedażowy to odwrotnie lejek zakupowy czy lejek dochodowy, natomiast choćby momentami określany lejkiem szans...
Spójrzmy prawdzie w oczy, nakłonienie ludzi - wielu ludzi - do faktycznego zapisania się na listę mailingową nie jest łatwe. Przy przytłaczającej ilości wiadomości e-mail, które już zalewają nasze skrzynki odbiorcze, zachęcenie ludzi...
Czy Twój ulubiony użytkownik na Instagram naprawdę lubi nowe słuchawki z funkcją redukcji szumów, czy też udostępnia sponsorowane treści? Wraz z rosnącą popularnością marketingu afiliacyjnego w mediach społecznościowych, coraz...
Chyba nikt nie ma wątpliwości, że współcześnie internet jest jednym z najważniejszych narzędzi handlu. Odpowiednio promując się w sieci możemy przecież zdobyć niezliczoną liczbę klientów, niezależnie od tego co sprzedajemy lub...
Reklama to jeden z najważniejszych elementów gwarantujących rozwój firmy. Dobra strategia promocji powinna składać się z wielu form promocji zarówno reklamy internetowej, jak i tradycyjnej. Jakie działania warto wziąć pod uwagę...
Mało kto wyobraża sobie obecnie funkcjonowanie bez drukarki. Uczniowie często drukują pomoce do nauki, studenci prace semestralne, a podróżujący bilety. Drukarki stanowią stałe wyposażenie praktycznie każdej firmy, niezależnie od...
Każda firma, która chce zaistnieć w Internecie powinna zatrudniać skutecznych copywriterów. Próg wejścia do tego zawodu jest stosunkowo niski, bo przecież pisać potrafi każdy. Nie mniej jednak trzeba pamiętać, że jak wszędzie, by...
Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, co skłania klienta do zakupu konkretnej rzeczy przez internet? Odpowiedź jest banalna, ale może być zaskakująca. W głównej mierze jest to zdjęcie. Dlaczego tak jest? Ponieważ w obecnych czasach...
Kampanie Adwords z Adconnect – Skuteczna reklama Google Agencja Adconnect specjalizuje się w reklamie internetowej dla małych, średnich i dużych firm oraz przedsiębiorców prowadzących własną działalność gospodarczą...
Na biurku w pracy znaleźć można nie tylko stos papierów, ale i co rusz wałęsające się długopisy, karteczki, koperty, koszulki foliowe, taśmy klejące i wiele innych drobiazgów. Kwestia utrzymania porządku to raczej temat na dłuższy...
Instytucje pożyczkowe zmagają się ze specyficzną sytuacją. Z jednej strony muszą przekonać klientów, że z ich usług warto jest skorzystać, a z drugiej zapewnić sobie pełną wiarygodność, którą w przypadku firm pożyczających...
Chętnie ułatwiamy sobie życie, korzystając z dobrodziejstw techniki i nowinek elektronicznych. Urządzenia przenośne, jak Galaxy S9 czy nowoczesny tablet, szybko zdobyły naszą sympatię, bo są niezwykle funkcjonalne i pozwalają...
Masz problem z połączeniami pochodzącymi z obcych numerów telefonów? A może ktoś wysyła na twój numer niepokojące wiadomości tekstowe o dziwnej treści? Być może taka sytuacja przydarza się komuś z Twoich bliskich –...
Dane osobowe klientów i internautów, którzy korzystają ze stron czy sklepów internetowych, powinny być dokładnie zabezpieczone. Służą temu certyfikaty SSL, które zapewniają bezpieczeństwo przekazywanych danych koniecznych do...
Inteligentne zegarki na rynku dostępne są już od pewnego czasu. Na początku uznawane były jako interesujące gadżety, gwarantujące dostęp do kilku przydatnych funkcji. Czy obecnie można powiedzieć o nich to samo? Po pierwszej...
Szybko postępujący rozwój technologiczny sprawia, że internet obecnie jest podstawowym narzędziem wielu firm do promowania a także reklamowania swoich usług. Dzięki internetowi firmy mają szansę docierać do większego grona osób i...
Konstruując strategie komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa jeszcze nigdy nie miały do wyboru tak wielu narzędzi i opcji działania. Na co postawić? Czy w dotarciu do klienta sprawdzą się emocje i pozytywny przekaz wynikający z...
Większość osób utożsamia działania SEO z pozycjonowaniem zupełnie niesłusznie. Może to wynikać z tego, że większość specjalistów od stron internetowych, po prostu nie dba o to, aby obydwa pojęcia były traktowane osobno. Warto jednak...
Projektowanie stron internetowych nie jest prostym zajęciem. Istnieje wiele elementów, które muszą ze sobą współgrać, by tworzony portal był możliwie pozytywnie odebrany przez osoby z zewnątrz. Ta kwestia staje się jeszcze bardziej...
Pozycjonowanie ma na celu osiągniecie jak najwyższej pozycji przez serwis w wynikach wyszukiwarek internetowych. Działania SEO zazwyczaj wykonywane są odpłatnie przez specjalistów. Jednak zanim w nie zainwestujesz, możesz samodzielnie...
Google, Apple, Ludwik, Mercedes – to przykłady kultowych marek, które rozpoznaje prawie każdy konsument. Co zrobić, aby równie mocno zaistnieć w świadomości klientów i wyróżnić się na tle konkurencji? Najprostsza definicja...
Smart shopping czyli inteligentne kupowanie jest ostatnio coraz bardziej modny. Co więcej, poszukiwanie okazji staje się coraz prostsze. Kim jest smart shopper Smart shopper to przede wszystkim konsument racjonalny i świadomy. Zna swoje...
Content marketing na stałe zagościł na polskim rynku internetowym – w ten sposób promują się instytucje finansowe, producenci sprzętu domowego, a nawet prawnicy i lekarze..Nie ma co się dziwić, gdyż jest to bardzo atrakcyjna...
Google sukcesywnie rozwija swój najważniejszy produkt, czyli system reklamowy AdWords. Tym razem na naszych kontach pojawiła się możliwość utworzenia nowego typu reklamy, „Reklama elastyczna”. Co to takiego reklamy...
Influencer.pl to nowy portal skierowany do wszelkiego rodzaju twórców internetowych. Influencerzy, blogerzy i vlogerzy otrzymują za jego pośrednictwem aktualności ze świata social media, a także dużo porad, od zagadnień prawnych związanych...
Ostatnie wyniki badań algorytmów Google pokazują, że tradycyjne metody marketingu przynoszą coraz gorsze wyniki i zawodzą w wielu momentach. Bez względu na to jakie nośniki marketingu zastosujemy, to skuteczność tradycyjnych metod...
Wiele osób w dalszym ciągu zastanawia się nad zasadnością posiadania strony internetowej, a przecież jest ona naszą wizytówką, która jest dostępna dla każdego użytkownika internetu 24h/dobę. Mało tego, stanie się właścicielem...
Automatyzacja w marketingu online to trend, który w najbliższym czasie będzie dominował i wyznaczał reguły działania, nie tylko w e-commerce. Już dziś wiele narzędzi bazuje na rozwiązaniach, znacząco usprawniających i ułatwiających...
Marketing i wszystkie działania z nim związane muszą ściśle współpracować z aktualnymi warunkami panującymi w społeczeństwie. Jego podstawą właściwie od zawsze było wykorzystywanie nowoczesnych – jak na wybrany moment...
Gdy mówimy o marketingu powinniśmy mieć na uwadze to, że nie ma czegoś takiego, jak nieistotne formy przekazywania treści i komunikaty. Dziś jednak nasza uwaga coraz częściej koncentruje się na obrazie i wideo. Instagram – a co...
Prowadzenie jakiejkolwiek sprzedaży internetowej z jednej strony może być świetnym sposobem na dochodowy biznes, ale z drugiej – niemałym wyzwaniem. Przez internet sprzedawać można niemalże wszystko, ale praktycznie w każdej...
Powiadomienia SMS i wiadomości e-mail to stare i nieco zapomniane przez marketerów narzędzia promocji. Wbrew pozorom nie straciły one jednak na wartości. Dlaczego tak jest i jak z ich pomocą skutecznie realizować działania wpisujące...
Reklama online rośnie w siłę. W ubiegłym roku jej wartość przekroczyła 3 mld zł. Udział internetu w torcie reklamowym w tym roku może sięgnąć 28 proc., przede wszystkim kosztem reklamy telewizyjnej. Szybki wzrost...
Niemal każda firma, organizacja czy marka posiada kanał na YouTube’ie, Facebooku, LinkedInie czy Instagramie. Część z nich prowadzona... [...]
E-mail: usluga@socialmediaplus.pl
Najnowsze i najciekawsze artykuły o mediach w tym też social mediach, marketingu i wiele wiele więcej. Zapraszamy!