• Biznes i social media

    ​ Social media to nie tylko zabawka dla młodych ludzi. To też co dziś coraz bardziej oczywiste bardzo skuteczne narzędzie, coraz powszechniej wykorzystywane w biznesie i marketingu. Jak z niego korzystać, by rzeczywiście przyniosło...

  • Jak wykorzystać social media w marketingu?

    Media społecznościowe, czyli social media obecnie są jednym z najważniejszych składników internetu. Pełnią również ważną rolę w kontekście marketingowym, pozwalając reklamodawcom na pozyskiwanie nowych klientów poprzez prowadzenie...

  • Czy na social mediach można zarabiać?

    ​ ​Social media to obecnie potężna i bardzo prężnie rozwijająca się branża internetowa. Z różnego rodzaju serwisów społecznościowych korzysta aktualnie większość internautów. Często jednak zapomina się o tym, że z powodu...

  • Konkursy na Facebooku – jakie błędy popełniamy?

    Jak z pewnością większość użytkowników Facebooka zdążyła zauważyć, ilość konkursów, które się tam pojawiają jest naprawdę duża. Organizujące je firmy pragną w ten sposób nie tylko nagrodzić ich dotychczasowych fanów, ale...

  • Specjaliści od HR na Twitterze – kogo warto śledzić?

    HR jest dziedziną znacznie szerszą, niż wydaje się na pierwszy rzut oka. Jednocześnie każdy przedsiębiorca powinien w tej kwestii posiadać przynajmniej podstawową wiedzę, bowiem bez tego sprawne zarządzanie swoją firmą i...

  • Jak reklamować się na Instagramie?

    Kilka miesięcy temu Instagram udostępnił narzędzie umożliwiające tworzenie treści reklamowych, które z powodzeniem można określić tak mianem nowego, jak i starego. Mówienie o jego innowacyjności nie jest przesadą, jak dotąd bowiem...

  • WhatsApp? Biurowa komunikacja w dobie social mediów

      Badania pokazują, że w ciągu doby spędzamy ok. 1,7 godziny korzystając z mediów społecznościowych. Jak się okazuje aktywność w social mediach nie ogranicza się jedynie do naszego czasu wolnego. Ponad połowa...

  • Social Media i wybrane kanały społecznościowe

    Social media marketing: jest to (pl. marketing w mediach społecznościowych) - zjawisko polegające na zdobywaniu uwagi oraz generowaniu ruchu internetowego przy pomocy serwisów społecznościowych. Do promocji marki wykorzystuje się takie...