Czym jest RWD i dlaczego jest tak ważny przy projektowaniu stron internetowych?

Projektowanie stron internetowych nie jest prostym zajęciem. Istnieje wiele elementów, które muszą ze sobą współgrać, by tworzony portal był możliwie pozytywnie odebrany przez osoby z zewnątrz. Ta kwestia staje się jeszcze bardziej istotna w przypadku, gdy tworzony jest sklep internetowy, a owe osoby to nasi przyszli Klienci.

Warto pamiętać o czymś tak banalnym w swych założeniach i jednocześnie tak ważnym jak RWD (Responsive Web Design). Jest to technika projektowania portali, stron internetowych skalujących rozmiar grafik/buttonów, generalnie całego sklepu, do okna urządzenia na którym jest przeglądany. Zatem ten sam sklep internetowy będzie trochę inaczej wyglądał na małym ekranie komórki czy tabletu a inaczej na dużym ekranie komputera.

Jeżeli nie posiadasz odpowiednich umiejętności, aby stworzyć samodzielnie dobrą stronę internetową, a chciałbyś otworzyć swój sklep bądź prowadzić innego typu portal - możesz skorzystać z usług profesjonalnej firmy zajmującej się projektowaniem stron internetowych. Rynek usług pełen jest tego typu ofert. Wybierając kieruj się opiniami o marce, warto także zajrzeć w ich portfolio. Jeżeli nie planujesz zatrudniać grafika, programisty i chciałbyś wszystko przerzucić na firmę zewnętrzną musisz zwrócić uwagę na kompleksowość usług, które dana firma oferuje.

Warto postawić się na miejscu Klienta, który wchodząc na sklep przez telefon może natknąć się na sprawnie działający portal lub stronę www, ale którą szybko zamknie, bo nie będzie w stanie jej porządnie przejrzeć. Wiele osób korzysta z telefonów i tabletów podczas zakupów, więc warto zadbać o ich komfort, aby pozyskać przychylność (a tym samym mieć możliwość zaoferowania im produktu, który kupią).

Innymi słowy, wybór odpowiedniej firmy ma decydujące znaczenie dla odbioru Twojego sklepu przez potencjalnych Klientów. Bowiem "jak Cię widzą, tak Cię piszą" ma zastosowanie także w branży sprzedaży internetowej. Musisz zdać sobie sprawę, że w sieci nie ma czegoś takiego jak kontakt osobisty, więc gdy sklep nie będzie wzbudzał zainteresowania oraz (co najważniejsze) zaufania - trudno będzie o pozyskanie nowych Klientów.

Źródło: projektowanie stron internetowych warszawa - Netgraf

Materiał partnera

Zobacz również

Kontakt

Tel: 794 502 662

E-mail: kontakt@fusoinsystem.pl

Fusion Marketing Sp. z o.o.

os. Centrum A 4 /U3
31-923 Kraków

 

Zapytania dotyczące reklamy w portalu prosimy kierować za pośrednictwem: 

logo agencji contentmarketingowej