Jak dobierać szablony prestashop?

W obecnych czasach wizerunek jest bardzo ważny. Powierzchowność ma duże znaczenie również w biznesie. Dlatego też profesjonalny sklep internetowy powinna cechować wysokiej jakość strona wizualna. Wizerunek sklepu internetowego to jego wizytówka. Wpływa on na popyt i popularność. Twórcy platformy prestashop doskonale zdają sobie sprawę z tego, jak ważny dla klientów jest wygląd sklepu. Dlatego też stworzyli setki szablonów prestashop, które udostępniają przedsiębiorcom.

Szablony prestashop powinny tworzyć spójny wizerunek z marką

Aby wizerunek marki był spójny i mógł zostać zakorzeniony w umysłach odbiorców, warto wybrać szablon prestashop, który odzwierciedli misję biznesu. Jeżeli sprzedajesz ekskluzywne i drogie produkty, postaw na minimalistyczne, proste szablony prestashop w klasycznych, stonowanych kolorach. Dzięki temu stworzysz elegancji sklep internetowy, którego wygląd będzie spójny z asortymentem. W przypadku, kiedy sprzedajesz zabawki dla dzieci, wybierz szablon, który przykuje uwagę zarówno rodzica, jak i dziecka. Mile widziane są animowane postacie i kolorowe tło. Szeroki asortyment szablonów prestashop sprawia, że każdy przedsiębiorca znajdzie taki, który stworzy integralną całość z branżą w jakiej funkcjonuje.

Szablony prestashop można rozbudować o dodatkowe moduły

Dostępne są dodatkowe narzędzia, dzięki którym stworzyć można jeszcze bardziej profesjonalny sklep internetowy. Niestety większość takich modułów jest dodatkowo płatna. Są wśród nich takie narzędzia jak integracja sklepu internetowego z Allegro możliwość płatności przelewy24, dotpay, payU i wiele innych.

Szablony prestashop na indywidualne zamówienie

Istnieje możliwość zbudowania indywidualnych, specjalnie spersonalizowanych szablonów prestashop na zamówienie. Zajmują się tym firmy oraz projektanci stron internetowych. Taki projekt powstaje zgodnie z preferencjami i wytycznymi klienta. Stwarza to możliwość zbudowania idealnego sklepu internetowego, funkcjonującego na platformie prestashop.

Materiał partnera zewnętrznego

Zobacz również