Powstał serwis Influencer.pl

Influencer.pl to nowy portal skierowany do wszelkiego rodzaju twórców internetowych. Influencerzy, blogerzy i vlogerzy otrzymują za jego pośrednictwem aktualności ze świata social media, a także dużo porad, od zagadnień prawnych związanych z biznesem internetowym po pozycjonowanie i monetyzację. Właścicielem portalu jest platforma Whitepress.

Portal został podzielony na sekcje: aktualności i wydarzenia, porady (są tu rady dotyczące wszystkich istotnych aspektów twórczości internetowej: promocji, prawa, księgowości, pozycjonowania  i monetyzacji), wywiady z influencerami (co ciekawe są one ilustrowane graficznym portretem, wykonywanym od zera przez grafików portalu a nie zdjęciami) i newsy z social media obejmujące najświeższe informacje i plotki o bloggerach, vloggerach oraz eventach związanych z ich działalnością. Ponadto Influencer.pl umożliwia użytkownikom obserwowanie publikowanych treści za pomocą takich platform jak Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, a także jest obecny w serwisie LinkedIn. Poprzez nasz portal agencje marketingowe i PR dużo się dowiedzą odnośnie efektywnej i etycznej współpracy z influencerami. Głównym celem portalu jest promowanie pojęcia influencer marketing i nowego modułu na platformie WhitePress.

„Portal www.influencer.pl jest pierwszym tak dużym projektem content marketingowym realizowanym przez naszą firmę” – mówi Paweł Strykowski CEO WhitePress – „jego głównym celem jest edukacja rynku, ale równolegle chcemy zbudować społeczność wokół naszego nowego modułu przeznaczonego dla influencerów i zachęcić ich do rejestracji w naszej platformie pod adresem: https://www.whitepress.pl/influencer”.

Influencer.pl to obecnie już kilkadziesiąt publikacji, porad i wywiadów. Portal pojawił się w sieci na początku lipca, a od tego czasu odnotował ponad 30 000 odwiedzin. Dużą popularnością cieszą się aktualności z życia influencerów, agencji czy wydarzeń, a dzięki możliwości ich filtrowania według popularnych platform (Blogger, YouTube, Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Snapchat) użytkownicy portalu w łatwy sposób mogą odnaleźć to co najbardziej ich interesuje. Zamieszczone na portalu wywiady z bloggerami i vloggerami to z kolei najlepsze źródło wiedzy dla użytkowników na temat pracy influencerów „od kuchni”, co w połączeniu z poradami, które znajdziemy w serwisie, w znaczący sposób może ułatwić zainteresowanym stawianie pierwszych kroków w tej branży. Obecnie redakcję portalu tworzą Patrycja Górecka (jako redaktor naczelna) i Dorota Gryglak (redaktor odpowiadająca za dział aktualności). Oprócz dostarczania codziennej porcji newsów z życia social media, redakcja aktywnie bierze udział w wydarzeniach związanych z działalnością influencerów, czego dowodem jest obecność na tegorocznym festiwalu „See Bloggers”. Relacja z tego wydarzenia, galeria zdjęć oraz wywiady są już dostępne na portalu.

Materiał zewnętrzny partnera

Zobacz również