• Czy agencje SEO mogą zagwarantować pozycję w wyszukiwarce?

    ​Uwaga, prawda może zaboleć: żadna firma zajmująca się pozycjonowaniem nie ma takiej mocy, żeby zapewnić klientowi określoną pozycję w wynikach wyszukiwania. Agencje SEO nie ustalają algorytmów kontrolujących wyszukiwarki, a...

  • Dla kogo jest LinkedIn?

    LinkedIn to globalna sieć społecznościowa skierowana przede wszystkim do profesjonalistów z różnych sektorów rynku. Platforma nie tylko daje możliwość nawiązywania kontaktów biznesowych i budowania profesjonalnego wizerunku, ale także...

  • Obsługa social media - jak to robić dobrze?

    ​Niemal każda firma, organizacja czy marka posiada kanał na YouTube’ie, Facebooku, LinkedInie czy Instagramie. Część z nich prowadzona jest przez profesjonalnych marketerów, niektórymi opiekują się agencje marketingowe, niewielką...

  • Co nowego na Instagramie w 2021 roku: Nowe funkcje i aktualizacje

    Instagram urósł do rangi jednej z najbardziej wpływowych platform mediów społecznościowych na świecie. Z ponad 1 miliardem użytkowników1, jest obecnie znany z generowania najwyższych wskaźników zaangażowania2. Jednak platforma nie tylko...

  • Dlaczego warto reklamować się na Facebooku?

    ​ Reklama na Facebooku to obecnie jedna z najskuteczniejszych metod promocji w internecie. Dlaczego warto się na nią zdecydować? Z Facebooka korzysta obecnie kilka miliardów ludzi na całym świecie. Również w Polsce użytkowników...

  • Biznes i social media

    ​ Social media to nie tylko zabawka dla młodych ludzi. To też co dziś coraz bardziej oczywiste bardzo skuteczne narzędzie, coraz powszechniej wykorzystywane w biznesie i marketingu. Jak z niego korzystać, by rzeczywiście przyniosło...

  • Jak wykorzystać social media w marketingu?

    Media społecznościowe, czyli social media obecnie są jednym z najważniejszych składników internetu. Pełnią również ważną rolę w kontekście marketingowym, pozwalając reklamodawcom na pozyskiwanie nowych klientów poprzez prowadzenie...

  • Czy na social mediach można zarabiać?

    ​ ​Social media to obecnie potężna i bardzo prężnie rozwijająca się branża internetowa. Z różnego rodzaju serwisów społecznościowych korzysta aktualnie większość internautów. Często jednak zapomina się o tym, że z powodu...

  • Konkursy na Facebooku – jakie błędy popełniamy?

    Jak z pewnością większość użytkowników Facebooka zdążyła zauważyć, ilość konkursów, które się tam pojawiają jest naprawdę duża. Organizujące je firmy pragną w ten sposób nie tylko nagrodzić ich dotychczasowych fanów, ale...

  • Specjaliści od HR na Twitterze – kogo warto śledzić?

    HR jest dziedziną znacznie szerszą, niż wydaje się na pierwszy rzut oka. Jednocześnie każdy przedsiębiorca powinien w tej kwestii posiadać przynajmniej podstawową wiedzę, bowiem bez tego sprawne zarządzanie swoją firmą i...

  • Jak reklamować się na Instagramie?

    Kilka miesięcy temu Instagram udostępnił narzędzie umożliwiające tworzenie treści reklamowych, które z powodzeniem można określić tak mianem nowego, jak i starego. Mówienie o jego innowacyjności nie jest przesadą, jak dotąd bowiem...

  • WhatsApp? Biurowa komunikacja w dobie social mediów

      Badania pokazują, że w ciągu doby spędzamy ok. 1,7 godziny korzystając z mediów społecznościowych. Jak się okazuje aktywność w social mediach nie ogranicza się jedynie do naszego czasu wolnego. Ponad połowa...

  • Social Media i wybrane kanały społecznościowe

    Social media marketing: jest to (pl. marketing w mediach społecznościowych) - zjawisko polegające na zdobywaniu uwagi oraz generowaniu ruchu internetowego przy pomocy serwisów społecznościowych. Do promocji marki wykorzystuje się takie...

Kontakt

E-mail: usluga@socialmediaplus.pl

Najnowsze i najciekawsze artykuły o mediach w tym też social mediach, marketingu i wiele wiele więcej. Zapraszamy!